nog 3 weken! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Mandy Steehouwer - WaarBenJij.nu nog 3 weken! - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Mandy Steehouwer - WaarBenJij.nu

nog 3 weken!

Door: mandysteehouwer

Blijf op de hoogte en volg Mandy

03 April 2010 | Nederland, Doorn

Hoi hoi,

nou dan gaat het toch gebeuren. Over drie weken zit IK in een vliegtuig! Wie had dat nou ooit gedacht!
Na 11 uur vliegen zal ik hysterisch tussen de wolkenkrabbers neerstorten en me voeten op het vliegveld van Hong Kong zetten. Vanaf dan zal mijn 12 weken durende stage tussen de dolfijnen (en met uitzicht op de reuze panda's!!) in gaan.
Ik hoop veel van de Chinese/Hongkongse cultuur te kunnen "proeven". Daarom deze site, omdat ik al mijn verhalen en foto's toch ergens kwijt moet.

  • 10 April 2010 - 08:09

    Anja:

    Heeeel veel plezier daar!! Geniet er lekker van!!

    Liefs Anja

  • 11 April 2010 - 17:33

    Pien:

    Heey!

    We zullen het wel druk hebben met de blogs van alle klasgenoten bij te houden ;). Maar ik ga proberen jullie te volgen.
    Heel veel succes en plezier daar!

    xx Pien

  • 12 April 2010 - 22:06

    Sander:

    Heel veel plezier en succes daar in het verre oosten! Ik zal je hopelijk mooie verhalen gaan volgen op je blog!

  • 14 April 2010 - 09:11

    Wil:

    Heel veel plezier,en geniet ervan.Ik zal je zekere volgen,en heel erg missen

    xxx je moeder

  • 16 April 2010 - 07:50

    Karin Beukeboom:

    Hoi Mandy,

    Nog een week voor de grote Aftrap!!!!
    Ik vind het echt stoer van je hoor om zo ver weg je stage te plannen!! Maar het wordt vast een belevenis die je je hele leven niet meer vergeet!!
    Natuurlijk spreek ik je nog voordat je gaat maar ik dacht ik zet alvast een berichtje voor je op je site. Leuk deze site!! ik zal het zeker blijven volgen.
    Veel plezier alvast meid!!!!
    Groetjes, Karin

  • 23 April 2010 - 19:49

    Woppie:

    Hoi Mandy, Wij wensen je een hele goede reis naar het verre Hongkong. En natuurlijk heel veel plezier. Geniet ervan. Een prachtige ervaring!
    Fam. Pieters

  • 25 April 2010 - 08:14

    Karin:

    Hoi Mandy,

    Volgens mij ben je net geland!!!! Ik moet steeds aan je denken hoor!!
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt gehad zonder al te veel turbulentie...
    Ik ben benieuwd naar je eerste verslagen hier op de site!!
    Rust lekker uit van die spannende vliegreis en vooral heel veel plezier daar in Hong Kong!!!
    Groetjes van ons allemaal..

  • 25 April 2010 - 08:22

    Wil:

    Hoi Meissie,hoop dat je vlucht een beetje is meegevallen.
    We zitten te wachten op je eerste berichtje uit Hong Kong.
    Je vader en ik hebben slecht geslapen,keek iedere keer op mijn klokje en dacht nog zo lang,dan land ze.
    Hoop dat je kamer en het werk je allemaal bevallen,zodat je toch nog een leuke tijd krijgt,ondanks je verdriet die je had toen je vertrok.
    En dat je zei bij vertrek dat het je slechtse keus in je leven is geweest,dan om gezet word,dat het de mooiste ervaring in je leven is geweest.

    groetjes van Je vader en moeder.
    Kusjes en we houden van je meissie,dat weet je.

  • 25 April 2010 - 12:20

    Bren:

    Hey Mandy,

    Als het goed is ben je al in Hong Kong geland! Gijs en ik zitten in Taipei (Taiwan) te wachten op onze vlucht naar Sydney. Ik ben benieuwd hoe het daar met jullie in Hong Kong is! Spannende he zo met z'n tweetjes? Hier op het vliegveld in Taipei heb je alleen chinees eten :( daar hou ik helemaal niet van haha. Maar goed de noodle soep gaat er wel in.

    Plaatsen jullie snel een verslag hoe het nu gaat in Hong Kong!
    Heel veel plezier he!

    xxx Bren en de groetjes aan Leonie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Doorn

Mandy

In 2010 ben ik afgereisd naar Hong Kong om daar 3 maanden op stage te gaan. Sindsdien ben ik verslaaft aan reizen en waarbenjij.nu. Beide zorgen er nog steeds voor dat ik elke vakantie lekker achter de computer kruip en mijn belevingen met de rest van mijn vrienden en familie deel! Willen jullie weten welke avonturen ik de laatste jaren tijdens mijn rondreizen heb beleeft, kijk dan even rond op mijn pagina!

Actief sinds 03 April 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 46451

Voorgaande reizen:

28 Juni 2014 - 06 Juli 2014

Rondreis Jordanië

21 Juni 2013 - 12 Juli 2013

Java en Bali

16 Juni 2012 - 06 Augustus 2012

Van Hongkong naar Bangkok

11 Augustus 2011 - 25 Augustus 2011

Rondreis Egypte

24 April 2010 - 18 Juli 2010

Stage Hong Kong

Landen bezocht: