Rondreis China, Vietnam, Cambodja & Noord-Thailand - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Mandy Steehouwer - WaarBenJij.nu Rondreis China, Vietnam, Cambodja & Noord-Thailand - Reisverslag uit Doorn, Nederland van Mandy Steehouwer - WaarBenJij.nu

Rondreis China, Vietnam, Cambodja & Noord-Thailand

Door: mandysteehouwer

Blijf op de hoogte en volg Mandy

22 Februari 2012 | Nederland, Doorn

Ja vandaag was het zo ver; we hebben onze vliegtickets geboekt. Onze geplande lange vakantie is dan hierbij eindelijk een feit geworden!! jeej!

Zoals sommige (of de meeste?) van jullie weten waren Martin en ik een rondreis door Azië aan het plannen. De geplande 3 maanden zijn het uiteindelijk niet geworden maar we hebben genoegen genomen met een reis van 7 weken. Ik ga jullie via deze weg weer proberen op de hoogte te houden!

Als je wilt weten wat we van plan zijn (en om ons tegen de tijd te kunnen volgen) hierbij onze planning:

16 juni vliegen we richting Hong Kong
17 t/m 25 juni: Hong Kong (CHINA)
26 juni: Guangzhou (CHINA)
27 juni: Nanning (CHINA)
28 juni t/m 2 juli: Hanoi (VIETNAM)
3 + 4 juli: Hué (VIETNAM)
5 t/m 7 juli: Hoi An (VIETNAM)
8 + 9 juli: Nha Trang (VIETNAM)
10 t/m 13 juli: Ho Chi Minh City (VIETNAM)
14 t/m 16 juli: Phnom Penh (CAMBODJA)
17 t/m 19 juli: Siem Reap (CAMBODJA)
20 juli t/m 23 juli: Bangkok (THAILAND)
24 juli: Ayutthaya (THAILAND)
25 juli: Phitsanulok (THAILAND)
26 juli: Sukhothai (THAILAND)
27 juli: Chiang Mai (THAILAND)
28 + 29 juli: Jungle tour (THAILAND)
30 + 31 juli: Chiang Mai (THAILAND)
1 + 2 augustus: Bangkok (THAILAND)
3 augustus: Kanchanaburi (THAILAND)
4 augustus: Bangkok (THAILAND)
5 augustus: Pattaya & Koh Larn (Coral Island)(THAILAND)
6 augustus: terug vliegen naar Amsterdam

• 29 Februari 2012 - 10:51

Sander:

Een goed uitgedachte reis zo te zien;) Leuk dat jullie zo'n mooie reis op de planning hebben staan!

Verslag uit: Nederland, Doorn

Mandy

In 2010 ben ik afgereisd naar Hong Kong om daar 3 maanden op stage te gaan. Sindsdien ben ik verslaaft aan reizen en waarbenjij.nu. Beide zorgen er nog steeds voor dat ik elke vakantie lekker achter de computer kruip en mijn belevingen met de rest van mijn vrienden en familie deel! Willen jullie weten welke avonturen ik de laatste jaren tijdens mijn rondreizen heb beleeft, kijk dan even rond op mijn pagina!

Actief sinds 03 April 2010